YA CERRARON LAS POSTULACIONES PARA ESTUDIANTES EXTRANJEROS QUE QUIERAN VENIR A LA PUCV / THE APPLICATION DEADLINE FOR FOREIGN STUDENTS WHO WISH TO COME TO PUCV IS EXPIRED

publicado el 08 de mayo de 2014 / Autor : Nicolas Espinoza

RECORDATORIO

La Dirección de Relaciones Internacionales les recuerda a los estudiantes extranjeros que deseen venir a la PUCV, que las postulaciones para cursar por programas de intercambio el segundo semestre de 2014  se cerraron el jueves 15 de mayo.

Para quienes quieran cursar el primer semestre de 2015, las postulaciones se cerrarán aproximadamente  el 15 de diciembre de 2014.

Si desean tener mayor información sobre la postulación, oferta académica y calendario académico para el próximo semestre, por favor envíen sus consultas a Camila González al correo infopiie@ucv.cl

Dirección de Relaciones Internacionales
Pontificia Universidad Católica de Valparaíso

REMINDER

The International Relations Office reminds foreign students who wish to come to PUCV, that the deadline for applications for exchange programs for the second semester of 2014 expired on Thursday, May 15th.

For those students who wish to come during the first semester of 2015, the deadline for applications will be December 15th, 2014.

If you would like to receive more information about the application process, academic offer and academic calendar, please send your inquiries to Camila Gonzalez at infopiie@ucv.cl

International Relations Office
Pontificia Universidad Católica de Valparaíso